2017. július 20., csütörtök

Americká hviezda Galatasarayu poteší manželku. Chce reprezentovať Česko

Práve tento Američan by mohol reprezentovať už na EuroBasket, ktorý štartuje ani nie za mesiac: Česi pred majstrovstvami skúšajú bývalému hráči Nymburku vybaviť občianstvo, stihnúť to musí do 28. augusta.

"Blake potrebné dokumenty odovzdal, všetko je na strane úradov. Pracujeme s variantom, že by mal byť súčasťou tímu, "vyhlásil reprezentačný manažér Michael sob.

Na naturalizovaný cudzincov možno nazerať rôzne. Radikálne ho odmietnuť, či naopak zvolať: Predsa to robia všetci, tak prečo to nevyužiť, len Houšť! Alebo je tu kompromisný variant - zvažovať udelenie občianstva len tým, u ktorých to dáva zmysel.

Čo je Schilbův prípad.

"Ženatí sme tri roky, žijeme spolu šesť rokov," hovorí o českej manželky. "Všetky naše deti h ovoria po česky.Prvé dva roky profesionálnej kariéry som hral za Nymburk, v mojom srdci má špeciálne miesto. Keď som o možnosti reprezentovať Česko hovoril s manželkou, bola nadšená. "

Záujem v tomto prípade prejavili obe strany: ako bet 365 tridsaťjedenročný Schilb, tak česká federácie.


Rodák z amerického štátu Illinois ukázal dosť snahy, že všetko bet365 mobil berie vážne. "Obetoval pohodlie v priebehu leta, lietal tam a späť a vysedával po úradoch," líči sob.

Schilb nastupoval posledné bet365 bonus sezóny za parížsky klub, teraz mieri do Galatasarayu. Ale možnosť hrať za vlasť svojej ženy beri e za mimoriadne lákavú. "Zavolali mi pred rokom a niečo. Mám za sebou veľa ciest, veľa papierovania, "hovorí Schilb. "Je super byť tu konečne s ostatnými. Každý sa teší na dobrý šampionát.Hlavne vytvoriť tímovú chémiu. "

Bude k nej prispievať aj on? "Verím, že sa všetko stihne," hovorí. "Svoje som si už splnil. Teraz môžem len čakať - a dúfať. "

České šance na úspech by s Schilb určite výrazne stúpli. "Zo spoločných tréningov som nadšený, môže nám veľmi pomôcť," usudzuje hviezda výberu Jan Veselý.

Však si Schilb vo francúzskej súťaži vydobyl veľmi bet365 stavky dobré renomé. Navyše sa jeho rodine v Paríži tuho páčilo, pani domu nevynímajúc. A ako sa on sám široko usmeje: "Happy wife, happy life."

Ešte šťastnejší by ale jeho manželka bola vo chvíli, keď by manžela uvidela v českom n árodnom drese.

bet365

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése