2017. július 23., vasárnap

Skvelý Červenkův debut. Vondrka: Pritom máme kruhy pod očami ako Fantozzi

Súhra exslávistů zariadila druhé víťazstvo Chomutova v extralige - piatkovej 3: 1 doma nad Pardubicami. A útočník Červenka, po návrate z ruskej KHL debutujúci v drese Pirátov, sa na ňom podieľal dvoma asistenciami.

"Fantasticky zachytal Kopřiva, bol to jeho zápas. Ja sa vôbec necítil najlepším hráčom, ktorým ma vyhlásili, "odmietal ocenenie Červenka, ktorý štyri mesiace nehral zápas. "Ale je pre mňa povzbudivé, že som pomohol tímu nahrávkami. Máme mužstvo, aby sme uspeli. "

Červenka podľa očakávania nastúpil na pravom krídle" Slávistický "lajny s Růžičkom mladším a kapitánom Vondrka. Podieľal sa na vedúcim presilovkové zásahu, potom vymyslel víťazný púhych 67 sekúnd pred koncom 3. tretiny.Za bránkou načasoval prihrávku na Vondrka, ktorý z voleja parádne zakončil.

"Červenka ukázal, v čom je geniálny," sňal chomutovskej asistent Jan Šťastný. "Všetci teraz majú plno síl, sú naježdění, bolo to pre Romana ťažké. Asi sám si predstavuje svoje výkony inak. Ale nakoniec práve on nám prihral tri body. "

Spolupráca Vondrka - Červenka fungovala v Slavii a zdá sa, že bude aj teraz u Pirátov. "Verím, že toto sa nezabúda. Od jeho príchodu mám v hlave, že budeme hrať dobre, len ak jeho nahrávky využijem. On toto vie, je to teraz iba na mňa, "myslí si Michal Vondrka.

Bombastické posile v chomutovskej aréne aplaudovalo 5 036 divákov. "Ako som sa cítil? Žiadna sláva. V 1.tretine to fyzicky ako-tak išlo, potom už energie chýbala, "priznal Červenka. "Aj pri tom víťaznom góle som čakal za bránkou, pretože som už nemal moc síl. Nič iné mi nezostávalo, než že sa niekto uvoľní. "

Vondrka vykresľoval:" On hral prvý zápas od m ajstrovstiev sveta, ja zase trošku laboruju s chorobou, tiež som sa necítil úplne dobre. Občas sme na seba pozreli a mali sme kruhy okolo očí ako účtovník Fantozzi. Mali sme toho niekedy fakt dosť. "

Fanúšikovia sa majú na čo tešiť, pretože Červenka sľubuje, že bude ešte lepší. "Málokto má väčšie očakávania ako ja sám od seba. Mám veľkú motiváciu. Veľa ľudí sa pýta, či nie je extraliga krok späť. Ale ja sa teším.A verím, že sa budem zlepšovať ja i celá lajna a naša hra. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése