2017. július 20., csütörtök

Všetko je inak. Namiesto Kýhos povedie Slovan v KHL ako tréner Říha staršie

"Bolo viac kandidátov, ale dnes oznamujem, že hlavným trénerom Slovana Bratislava je po dnešnej dohode s Milošom Riho práve Miloš Říha.Ide o zmluvu na jednu sezónu, "povedal na dnešnej tlačovej konferencii generálny manažér Slovana Maroš Krajči.

Asistentov ostrieľaného českého kouča, ktorý bol nedávno jedným z hlavných adeptov na uvoľnený post trénera reprezentácie po rezignácii Vladimíra Růžičku, však" Belasí "zatiaľ nepotvrdili. "Ešte to musíme dotiahnuť, ale na 99 percent by ten tím mal byť tvorený ešte pánom Országh a pánom Stantienem," povedal Krajči.

Manažér trochu zaskočil aj slovenský novinárov, lebo posledné správy hovorili o tom, že trénerom slávneho slovenských klubu bude Kýhos.

"Podpísal som ročnú zmluvu a poslal som ju obratom pánovi Štefl (športovému riaditeľovi klubu).Ten mi má dať vedieť, kedy začneme prípravu, "uviedol v stredu Kýhos pre denník Plus jeden deň. Jeho asistentom mal byť rovnako ako v extraligovej kométe Brno Martin Maršálek.

Z konečného rozhodnutia bol Kýhos veľa rozladený. "Keby na rovinu povedali, že majú viac kandidátov, vzal by som to. Ale takto…Čo na to povedať? Je to ľudské sklamanie. Mesiac a pol sme so Slovanom rokovali, bavili sa, ako to budeme robiť. Ale posledných štrnásť dní mi už to prišlo divný. Bolo mi z ich strany povedané, že sa stále jedná o peniazoch na KHL. Vo finále to dopadlo takto, "uviedol dnes Kýhos v rozhovore pre server isport.cz.

" Samozrejme, že som z informácií zo zákulisia vedel, že sa do toho motá Říha. Pomaly prestávam veriť všetkému, dnes už neplatí nič. Osobitný čas.Zaujímalo by ma, prečo teda so mnou vstupovali do rokovaní. Na všetkom sme s a dlho dohovárali, písomne ​​sa to bralo ako hotová vec. A zrazu je všetko inak, "čudoval sa Kýhos.

So zástupcami Slovana sa pritom bavil vraj už veľmi konkrétne. "Boli sme sa v Brne pozrieť na športoviská, kde sme chceli 1. júla začať kemp. Riešili sme ľad, posilňovňu, hotel, jedlo, pracovný harmonogram, skrátka všetky zásadné veci. Vrátane hráčov, ktorí by prichádzali do úvahy ako posily.Slovan mi poslal návrh zmluvy, ktorý som im podpísal a poslal späť, "zrekapituloval Kýhos.

Päťdesiatšesťročný Říha naposledy pôsobil v extraligových Pardubiciach, kde v priebehu uplynulého ročníka nahradil Zdeňka Venera a tím viedol spoločne so svojím synom Milošom.

S KHL má Říha bohaté skúsenosti. V samostatnej ruskej najvyššej súťaži viedol Voskresensk a Spartak Moskva, s ktorým potom pokračoval aj v KHL. Potom trénoval Atlant Mytišči, Petrohrad a Omsk.

Krajči tiež uistil, že Slovan - hoci mal v predošlých dvoch sezónach veľké ekonomické problémy - nastúpi do nadchádzajúceho ročníka KHL, čo už v polovici júna avizovalo vedenie súťaže.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése